Michelin и Robert Parker Wine Advocate обединяват усилия от DiVino 05 Юли 2017

Световноизвестната компания за производство на автомобилни гуми и водещият ресторантьорски гид - Michelin Guide, днес обяви, че придобива 40% от собствеността в Robert Parker Wine Advocate (и RobertParker.com) - най-разпознаваемият независим сайт за оценка на вина.

Robert Parker Wine Advocate е основан през 1978 и от тогава се е наложил като безспорен авторитет в оценяването на висококачествени вина. Рейтингите, които се дават, са базирани на специфична методология на оценяване от висококвалифицирани експерти за съответните региони по света. Оценките, които вината получават са в скалата между 50 и 100 точки и благодарение на своята прецизност и независимост, те от години са отправна точка за колекционери и ценители. Днес сайтът публикува и оценява близо 40 000 вина всяка година.

“Работата ни по няколко съвместни събития с гида Мишлен в Сингапур и Хонконг, демонстрираха и на двете компании колко по-успешни и влиятелни сме, когато обединяваме усилията си", коментира главният редактор на Wine Advocate, Лиса Пероти-Браун MW. "Приликите между нашите основни ценности са видими. Това е безкомпромисната и експертна критика в областта на виното и ресторантьорството. Много скоро стана ясно, че две заедно са по-добре отколкото всяко поотделно, и така ще можем да предложим още по-добър продукт на нашите лоялни читатели и всички ценители на изисканата храна, ресторанти и вино по света", завършва тя.

Самият Робърт Паркър също се изказва възторжено за обединението и възможностите, които то предоставя: "Твърде дълго критиката разделяше виното от храната, като две отделни полета на експертиза, но сега най-после ще имаме една безпристрастна, независима и интелигентна "смесена" оценка на вино и храна, което ще бъде облага както за винените, така и за ценителите на добрата храна".

Със стратегическата придобивка Michelin затвърждава и разширява още повече позициите си в гурме общността. "По целия свят правдоподобността на Michelin и Robert Parker Wine Advocate се основава на селективна система, организирана около доказана методология и безпристрастна, независима оценка", заявява Александър Тен, изпълнителен директор в частта Food and Travel Business на Michelin. “Първоначално сме се фокусирали върху пазарите в Азия и Северна Америка, преди да последва обединението в звената ни в Европа и останалите региони по света. Очакваме с нетърпение това обединение, за да можем да предоставим на своите потребители още по-широк кръг услуги", завършва той.

Горе ↑
Коментари 0 коментара
За да коментирате и гласувате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.